2 en 3 uurs cross

Op zaterdag 3 November hopen we weer onze jaarlijkse 2 en 3 uurs cross te rijden

De 2 uurs cross is bestemd voor teams met motoren tot en met 85 cc en de 3 uurs cross voor teams met motoren vanaf 125 cc

  • Maak een team van 2 of 3 rijders (ongeacht KNMV startlicentiehouder of alleen basissportlicentie houder)
  • Daglicentie of KNMV (Basissport) licentie verplicht.. Eventueel van te voren regelen. Kan niet op de dag zelf
  • Zorg voor een vlagger.. Zonder vlagger kan er NIET gereden worden (regel dit dus van te voren!!). Vlagger dient zich gelijk met de teams aan te melden en zal ingedeeld worden op een post door de club .
  • Inschrijven per mail naar frankrottier@hotmail.com
  • Geef de namen van de rijders door inclusief transpondernummer waar mee gereden gaat worden en eventueel teamnaam
  • Cross kan alleen doorgaan als er minimaal 7 teams zijn (en dus 7 vlaggers om de posten te bemannen)
  • Inschrijfgeld € 20,– per team. Op de dag zelf te voldoen
  • Transponder alleen wisselen in het daarvoor bestemde wisselvak op het startveld. Bij een defecte motor of iets dergelijks, dient de rijder ZELF de transponder naar het wisselvak te brengen
  • Start aan de hand van de Le mans start (lopend naar de motor)
  • Aanmelden teams 2 uurs cross van 08.30-9.00 uur, vrije training tussen 09.10 en 09.40 uur. Start 2 uurs cross 10.00 uur
  • Aanmelden teams 3 uurs cross van 11.00-12.00 uur. Vrije training tussen 12.10 en 12.45 uur. Start 3 uurs cross 13.00 uur
  • Prijsuitreiking beide klassen zsm na afloop van de races.. De rijders uit de 2 uurs cross zijn natuurlijk van harte welkom om te blijven voor de 3 uurs.
  • Inschrijven is mogelijk tot en met woensdag 30 Oktober 2018.
  • Inschrijving staat open voor iedereen.. Dus van hobby rijder tot wedstrijdrijder.. Dit verschil zal ook tijdens de races te zien zijn.. Dat u het alvast maar weet..
  • Voor verdere vragen : stuur een mail naar frankrottier@hotmail.com

We hopen weer op een leuk aantal deelnemende teams om zo het seizoen leuk af te sluiten.